• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

berus gigi pertama saya

Share |
dah plan lama dah nak belikan hakim berus gigi
sbb die dah mula meniru org memberus gigi
setakat ni aku tak pernak besekan die memakan benda2 manis keterlaluan
makan manis tak pe..asalkan sentiasa memberus gig
mulanye plan nak beli brand disney..
nak tau knape..utk barang2 die aku cuma rasa disney saja yg berkualiti
tapi...baju aku tak suka disney or anakku..sbb leher nye nnt akan berubah bentuk
walaupun baru pas sekali basuh..
kalau baju aku prefer baby kiko for special occasion
and fiffy untuk pakai2 kat rumah jer
oleh sbb tadi tak g jusco..g carfour (btol ke eja cam ni)
so ade brand pureen ni..boleh la..awal2 ni kan


enjoyla gambar2 kat bawah ni
ade org comment ni ade lah penderaan
tapi beliau yg mendera kami sebenarnye
tolongla reportkan polis



1 comments:

Post a Comment