• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

campur-campur

Share |
semlm balik kerja terus g sogo dgn hubby naik train jer..
mencari wallet dah akhirnya saya dapat ini wallet sebagai ganti


thanks to mr hubby..

opsss..tetiba nampak kat cermin kasut hubby dah nak terkoyak..mintak diganti jugak la kan
manalah tau..tgh jln on the way nak g opis nnt tetibe terkopak ke ape ke kan
so kat sogo semlm tak de yg berkenan..
turun kat bwh tu aku beli jeans diesel pulak..thanks to hubby lagi
hari ni aku nak cari sneakers la..selesa kalau wat g opis..
pakaian aku g opis sgtla tidak formal..walaupun consultant
kat situ bebas berpakaian..jeans dgn shirt pun boleh
hari ni i ajak hubby g jln masjid india..nak cari2 tudung ke..ape2 la

gambar2 kat bwh ni just saje je nak post..terjumpe kat hp.

keadaan rumah aku yg baru saje di langgar tsunami (hakim)


kotak itu sudah mengecil sayang


bukan kamu yg sudah membesar



0 comments:

Post a Comment