• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

ujung minggu

Share |
weekend.tak de buat ape
sbb hubby keje half day sabtu tu
aku kat umah membasuh, mengemas
sementara hakim masih tdo..
dapat gak la mop lantai sume..
sesedarnye die dari tdo..
rumah aku kembali berselerak..
dan lantai aku pun mula kotor smula
muntah la ape lah..
arrgg..tuhan tolong la kuatkan
tahap kesabaran aku
thari hubby balik keje
we all g jln kg pandan
nak g butik fiffy
bukan butik kecantikan
butik baju babby
aku mmg suka sgt la
baju fiffy ni sbb
murah dan cantik2
sesuai untuk baju yg dipakaisetiap hari
kat kl ni la satu2 nye tmpt
tak jupe dah tmpat lain
ni semua disebabkan
pakaian yg aku bekalkan ke taska
sebanyak 4 helai setiap hari
so kalau 5 hari ader 20 elai..
tu tak termasuk yg mlm muntah la
berak bocor la
so average 1 hari 5 helai..
tak cukup meh
so semlm we all beli ag 10 lai..
total2 rm100 sume skali
ok la..
baju pun comel2 gak
kalau kat johor butik ni merata2
mgkin gak fiffy ni berasal dari sana
tapi tak pelah
kg pandan pun bukan nye jauh
sgt pun dari rumah aku skrg
hakim skrg dah pandai berdiri
lepas2 tgn
dah mula belajar mengimbang badan
my mother will stay with us
start raya aji ni
so hakim dah tak anta taska
ag skrg..nenek die jaga
we all skrg ni tgh sibuk nak uruskan
hal motor my mom kat kg
nak bwk dtg sini
by pos la..so hubby leh pakai motor tu
i drive the reddy gen2
semlm g umah fizah tgk anak die..
alaaa..cam ne leh lupa nak amik gambar anak die
tak pela next time boleh amik ag
umah die tak jauh sgt pun dari umah aku
dlm 15 minit je
ok la..dah nak rehat ni..
nak g maybank nak deposit cash to my motor
bye2 tc


map nak g butik fiffy



2 comments:

fdya said...

dasyat nyer smpi 5 bj kat ct. msti dia hyperactive nih

R i z a said...

ko mesti tak percaya kan..aku pun cam tak caya..tapi benda btol berlaku

Post a Comment