• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

hepi besday to you

Share |
Hari ni..waktu ini..
Setahun yg lepas..
Adelah saat yg paling kritikal tuk aku dgn mr hubby
Saat ini setahun yg lepas aku dlm labour room
Setelah 2 hari tinggal di hospital
Dan bermacam injection and wayar kat badan aku ni
Tepat jam 230 ptg aku melahirkan
Seorang bayi lelaki seberat 2.52 kg
Wahh..rasa cam tak sedar je aku bersalin
Alhamdulillah..tuhan masih panjangkan umur aku
Dah masih boleh menulis lagi dlm blog aku ni
Setahun selepas itu..terima kasih tuhan
special dedication to my son
Muhammad Aiman Hakim bin Mohd Fairuz
Semoga anak mama menjadi manusia yg berguna
Yg dapat berbakti kepada orang tua, agama dan Negara
Semoga sentiasa diberkati, dilindungi dan
dalam keredhaan allah S.WT
Hari ni die sedang menyambut hari lahir die
Bersama 2 org lagi kawan die kat taska tuh
Yg mana tarikh lahir diorang bertiga
Ni jatuh pada hari yg sama
Weekend hari tu me and hubby dah belikan
3 biji kek utk diorang
Actually I pun dpt hadiah gak sempena ulang tahun
We all yg ke-2
I dpt 2 pasang dress..and mr hubby dapat 2 pasang shirt
Tq hubby

semlm gak kul 2:29 ptg my friend Pn Ayu
Selamat melahirkan bayi perempuan yg comel
Namanye airyss..tahniah kepada ayu and suami
Semlm jugak my cousin meninggal akibat
Darah tinggi..meninggalkan 3 org anak yg masih kecil2
Baru berusia 30 thn..anak yg sulung baru 6 thn
Yg bongsu baru 2 thn
Ya allah.maha suci Engkau..
Engkau la yg berkuasa menghidupkan dan mematikan
Aku bersyukur atas segala rahmatmu
Sesungguhnya akulah manusia yg selalu alpa
Ampunkan lah segala dosa ku ya tuhan













0 comments:

Post a Comment