• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

me and him

Share |
alhamdulillah...
4/11 yg lepas genapla
our marriage 2 thn
banyak jugak perkara yg manis dan pahit(tak nak sebut)
yg berlaku dlm hidup kami
yg paling manis skali..
kehadiran muhammad aiman hakim la
beliau sedang tidur dibawah kipas yg laju
masa aku tulis entry ni
nampak cam best je
aku sambil tggu pizza yg aku order tadi
lum smp ag
perut dh lapa
nak mkn satey tadi tak de jual pulak kat kedai tu
hubby lum balik ag..
sbb sok tak keje kan so mlm ni die keje lebih masa skit la
so esok boleh la we all pikirkan aktiviti
actually we all nak g cameron

tapi oleh kerana kesempitan masa utk menukar tayar
yg telah terkoyak skit
so we all cancel the plan
bahaya la.kalau bwk dekat2 sini je tak pe la
so we all plan mggu depan la nak g
dlm entry ni..aku nak ucap bebanyak terima kasih
kat mr hubby atas kesabaran beliau
melayan kerenah aku selama kami bersama
minta maaf kalau ader salah silap selama
idup bersama ni..(ni bukan sempena raya tau)
kadang2 die bukak gak blog aku nih
so looking for next 10/11
muhammad aiman hakim birthday!!!
yeay!!


2 comments:

liza said...

tahniah iza&fair.. smga kekal slmanye k.. ;)

R i z a said...

thank you ejau..hope ur family blessed too

Post a Comment