• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

tiru

Share |
entry kali ni nak cerita pasal tiru
bukan tiru ape..nak cerita pasal hakim yg telah pun pandai meniru
ape yg die dah pandai tiru?
meniru sehati berdansa - pantang dengar lagu je kat tv cepat2 bangun goyangkan badan. aku tak ajar anak aku berjoget tau.
Pakai backpack.aku g keje bawak backpack jer. so die pun meniru aku pakai backpack kat rumah.
ketuk pintu. Kalau nak masuk umah die akan mengetuk pintu rumah menggunakan buku lima die
hari tu bawak die g taman..playground tu diperbuat dari
half besi and half plastik..
i just wonder ape yg die buat duduk ketuk2
die sedang mengetuk2 menggunakan buku lima die
membezakan bunyi material plastik dengan besi
ape la ko hakim..ape2 je la yg dibuatnye.
hakim tak payah la jadi engineer...cari la keje lain
bermain pun dah tahap ganas skrg..
pakai pijak je perut org..rasa cam nak patah pun ade
tulang rusuk aku ni..selamba je
dtg dari jauh pastu pijak perut org..
weekend ari tu my classmate..rosida
bertandang ke rumah aku..
just berborak2 bese je..beliau akan memulakan
hari pertama beliau bekerja dgn INAI KIARA (subang kot)
aku pick beliau kat jusco tmn maluri
anyway good luck to her future..


2 comments:

liza said...

ooo.. ngedet x habaq ye..

R i z a said...

aku dah suruh die call ko..ingat nak g jupe ko gak..

Post a Comment