• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

ntah ape ntah

Share |
semalam syomell aku tuh buat keletah lagi
ade ke die ikut aku sujud..
aku nak bersolat marghrib
bentang sejadah die yg duduk dulu atas sejadah
pantang nampak aku masuk bilik
aku belum smp bilik die dah smp dulu tggu kat pintu
aku bentang sejadah terus die sujud..punye la aku ketawa
ade2 sajer die ni..mak aku pun
ade cakap..ptg tadi masa die nak solat asar
anak aku tu ikut sujud
macam2 la si syomell tuh..kekadang tgh solat
die tepuk2 tengkuk aku..tahan ketawa je aku
cam ni la kan..dah ade anak..
sume benda dikacau anak..
byk btol perkara yg dicopy dari alam sekitar nye..
sabtu hari tuh aku g jusco..tengok2 baju
so semlm die pun tgk2 baju kat ampai aku
tu ala2 kite belek baju kat shopping complex
sambil mulut beliau memberi komen terhadap
baju2 yg dibeleknya
dah 4 hari die bercerai dgn soother nye
die cam tak de perasaan ape pun
ok jer die..sbb skrg pun dah masuk setahun 4 bulan kan
dh bujang..minum pun dah nak pakai cawan


0 comments:

Post a Comment