• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

Syawal

Share |
Assalamualaikum and selamat sejahtera,

syawal tahun ini disambut dgn sederhana, hanya men'shopping' tiga pasang baju hakim
hakim dapat sandle(garfield) and kasut (tom and jerry)
dua pasang baju aku, and dua pasang baju papa
nenek wan dua pasang

hari khamis aku masih bekerja, half day shj,ptg berehat jap, dlm kul 10 baru kuar rumah,
sampai batu pahat dlm kul 230 am, jalan ok, tak jem
after hubby solat sunak raya, terus siap2 balik kluang, mak dah tak sabar2 menunggu kitorang
beraya kat kg hubby, then hari sabtu duk umah jer, menghabiskan masa, sabtu ptg balik batu pahat semula
mlm g umah mak uda saya, and lepak2 disana sampai larut mlm la, hakim kepenatan sgt2, sb mkn dgn banyak nye
muntah2 kat umah mak cik aku tu, pas muntah sambung main and makan
ahad tu hanya lepak2 dgn family and makan2 jer..
dlm kul 5 tu kitorang dah bertolak balik ke kl smula
isnin hubby kerja..tapi aku cuti..sgt tak besh nye
actually kitorang tak sempat pun nak jupe our sister yg baru sampai dari trgnu
next week plan nak beraya kat pasir gudang
harap dapatla jupe sesape yg tak sempay jupe mggu lepas and kwn3 MMHE dulu

gambar raya? nnt la aku upload, mlm btol part2 uploag gambar ni, kabel ilang la, upload rate slow la
ok la semoga semua nya bergembira di hari raya ini yer



0 comments:

Post a Comment