• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

setahun berlalu

Share |
sethn yg lepas...
tika dan saat ini..
masa tu tgh pregnant dlm 8 bulan
keje byk..menimbum
siap kena buat inclining test lagi
tapi i take that as my challenge in my work
aku tak pernah merungut pun
in fact, i really love my job at that time
FSO orkid nak kuar masa tu..
Inclining Test need to be conducted
as a requirement before she can
sail away from the yard
preparation tak la teruk sgt
ok jer..sbb dah byk kali wat Inclining
so prepare yg mana necessary je la
aku kena overnight meh
seyes baby dlm perut aku tak boleh tdo
sentiasa berpusing je dlm perut
aku tau die sgt stress mlm tuh
but..what to do
inilah cara i cari mkn
utk baby dlm perut ni gak
but aku stay kat opis jer la
tak naik kapal pun
safety matter
sbb itu jugak la
anak aku lahir 3 mggu awal
akibat stress yg dialami oleh omak beliau
tapi alhamdulillah sihat
actually entry kali ni sebenarnye
nak bg tau..anak aku dah nak sethn umurnya
plan nak smbut birthday die next coming 10/11
but the best thing...
kat nursery die ade ag 2 org yg tarikh lahir sama
so 3 in 1 la
so me and hubby paln nak beli 2 biji kek
then nak ltak je kat nursery tuh...



0 comments:

Post a Comment