• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

inclining Test

Share |
13/07/2009..inclining test FPSO Ruby II successfully conducted by our team..
aplause to ourselves..
start at 0600 pm till 0730 am another day..
dlm rekod inclining test paling cepat menggunakan ballast transfer
dapat kerjasama yg sgt bagus between our team dgn team2 yg lain, PMT and commissioning..
this is my last inclining test with this company..
beberapa hari je sebelum hari2 terakhir aku di MMHE..
actually syg gak nak tinggalkan MMHE ni..
environment mmg x bagus la..tapi working condition sume bagus..
cume terasa nak mencari kelainan dan memajukan diri lebih ag dlm oil and gas ni..
besar bidang oil and gas ni sebenarnya..
kwn2 kat sini pun dh bes..
umah pun dah beli..dah pun disewa kan org skrg ni..syg aku tgk umah tu..
umah tu hasil titik peluh aku and mr husband..tanpa sikit pun membuat pinjaman kat sesape..kecuali bank la..tu la duit hasil bonus we all thn lepas..
besar kan nilai duit tu..our first house..
aku ade MOU dgn my bos..aku tak boleh brenti sebelum aku conduct inclining test