• Post 1
  • Post 3

Pages

  • twitter
  • facebook
  • rss

::makin nakal::

Share |
semalam aku beli baju baby kiko, aku rasa org bujang pun tau, baju brand baby kiko ni ader mahal skit. aku beli 2 pasang semalam, ader offer kat UO. sejak2 ader anak ini, baju die je la yg kena beli, baju aku kalau ade budget lebih baru tgk2. aku beli masa amik mak aku datang dari kg sbb hubby g sarawak, balik dari keje esoknya aku tgk baju tu tersadai atas sofa, mak aku kata die rentap baju tu, 2 biji butang dah tertanggal, dah la kat umah aku x de jarum jait..



rupanya-rupanya baju bebudak ni ader macam2 jenis. aku pun baru tau. anak aku skrg dah semakin active, kalu pakaikan baju skjp je dah nampak pusat, die tarik2 baju..so kenalah amik alternative lain, pakaikan romper..nak tau romper tu cm ne..tgk gambar ni

0 comments:

Post a Comment